sreda, 28. december 2011

Sončen dan na Debeli peči

Danes sva preživela en prečudovit dan na Debeli peči (2014 m). Zadnji prost dan, jutri je spet služba :(. Štartala sva iz "parkirišča" ob cesti v bližini Planine Javornik. Vreme je bilo prekrasno, komot bi hodila v kratki majici, sonce je nažigalo na polno. Na vrhu ugotovim, da ves čas hodim z odprtim ruksakom in da sem brez kape, rokavic in šala - nekje na poti mi je zgleda vse zletelo ven. Simon me napizdi, da ima še eno kapo s sabo, ampak mi je ne da, ker mu vse zgubim :). Mi je bilo kar bad, ker kapa je res bila njegova,  tekaške Nike rokavice pa sem pred nedavnim dobila od prijateljice za rojstni dan. Na vrhu je bilo prekrasno, vidljivost bajna - vrhovi Julijcev, Karavanke, Kamniške, dolina Krme in Pokljuški gozdovi na drugi strani. Spodaj pa spet sama megla. Noro! Sonček, snega polno in panoramski razgledi. Debela peč je kar precej obiskana, ampak danes niti ni bilo prehudo, se pozna da je sredi tedna. Na poti navzdol sva našla moje rokavice, kapo in šal vse lepo zloženo na skali. Hvala Vam, dobri ljudje! :)















Ni komentarjev:

Objavite komentar