ponedeljek, 14. marec 2011

VAN GOGH v puzzlih

Eno izmed daril za diplomo so bili puzzli- od mame sem dobila Van Gogh-ovo prekrasno delo Cafe Terrace at Night. Sestavljala sem jih tri, štiri dni, po nekaj ur neprestano in v tem času preposlušala veliko glasbe, predvsem pa Mumford & Sons, njihov en in edini album Sigh No More, ki se ga kar ne morem naveličati. To je mojstrsko delo! Lansko leto so  me na tak način prevzeli Wild Beasts, ki so jih potem dodali na festival Bilbao BBK live, ki smo se ga udeležili. Upam, da bo letos isto z Mumford & Sons. Da pridejo na InMusic.:) Zaenkrat so napovedani na festivalu v Španiji, ob morju (zelo rajcljivo) FIB Benicassim. Super bi bilo združiti festival in kolesarjenje. Tak načrt je bil že lansko leto za Camino, zato sva kupila karte za Bilbao BBK live, pa je kolesarjenje potem propadlo zaradi (ne)službenih težav, (ne)diplome in financ. Letos se zgodba ponavlja, razen diplomo mi je uspelo dokončati. 


Sestavljanje puzzlov je lahko vrsta sprostitve. Sama najprej sestavim okvir, potem pa se lotim kakih izrazitejših barv. Pri Van Gogh-u  sem si za konec pustila tla, ker so vse puzzle bile enake in nisem vedela kako se jih naj lotim. Čez čas pa kar dobiš feeling in sestavljaš ne nujno po barvah, ampak tudi po obliki puzzla. Art puzzle prodajajo na Pošti, lahko jih pa naročite, ker na poštah imajo ponavadi zelo omejeno izbiro. 1000 puzzlov je daleč premalo, me že vleče, da bi kupila nove. :) Cafe Terrace at Night še čaka na okvir in to bo prva "slika", ki bo krasila najin skupni dom. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar